Trevlig Lördag!

Då va helgen slut för denna gången oxå. Kan ju säga att jag har haft trevligare helg. I fredags åkte jag och mamma för att hyra film ock köpa mys. Kommer sen hem, jag hoppar in i duschen. Då får vi självklart strömavbrott!! Så typiskt. Varade ända till 23,30. = Tråkig fredag. Lördagen åkte jag till Alvesta med alliz för att hälsa på sanna. Så det blev en hel dag med massa bus för alliz. Och nu söndag har det inte hänt så mycket utöver det vanliga. LÄngtar till fredag då hämta jag Theo :D Ladda upp en bild jag har tagit, är faktiskt nöjd med den :D


Kommentarer
Postat av: Carina

Ja det blev lite snopet när strömmen gick , men vi var bara strömlösa 30 min.

2009-10-13 @ 21:52:11
URL: http://www.moristugan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0