Kladdkaka :D

Mums, sitter här och äter en bit kladdkaka som jag nyss gjorde. I bakgrunden hörs Eva cassidy - Fields of gold. Älskar den låten. Pratade med en kompis som jag skulle åka med upp till Hund 2009 i Dec. i sthlm. Men fick nu reda på att hon inte ska upp dit. Tankarna: Fan fan fan....hatar när planerna ändras. Så nu får jag åka upp dit själv om jag inte lyckas ragga upp någon :P. Hade tänkt att ställa Alliz där. På Fredag är det 1 v kvar till jag hämtar min Theo<3. Annars händer inte så mycket idag. Ska städa, bada en perser, mocka, rida 2 hästar och sen ska jag iväg på styrelsemöte om jag hinner dvs.
Bye!!!

http://www.youtube.com/watch?v=ZGwDYBWEDSc

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0