ZZZZzzzzz!!

Känner mig just nu som en levande Zombi! Steg upp kl 04,00 imorse för att kl 05,00 be ge oss mot Malmö. Måste tilläggat att jag inte somnade förän 03,00 så 1 timmes sömn blev det ju iaf. I alla fall sanna hjälpte mig att ställa Alliz va vel inte riktigt hennes dag idag. MEN vad gör det min underbara vackraste lilla ögonsten är ju bääst ändå:D.  Sitter nu och ska sätta på en film på datan. Imorgon ska vi va på mässan 07,30 då sanna ska ställa v & T.  GIllar vädret bättre i värnamo har var det ju bara grått, annars kännt mig allmänt nere idag, vet inte varför. Men hoppas på en mer possitiv dag imoron.

"Glöm dina bekymmer, imorgon kommer nya"

/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0