Söndag

Så va denna söndag slut också. Söndagen är enligt mig den tråkigaste dagen!!! Söndag = Städdag.... haha kanske är därför jag inte tycker om den. Så idag har det inte hänt så mycket hämtat hö, Mockat, ridit ussa och success, gått med hundarna och städat. Sitter nu och kollar på en rolig film på tv. Dock reklam nu som det är va 5 minut typ. Längtar så sjukt mycket till Göteborg, åker den 21 feb. Göteborgs horse show är då, så blir vel att spendera en hel del pengar där. Sen den 31 mars ska jag ställa Alliz i malmö. Åker dit med sanna och henne 2 hundar. Ska bli väldigt trevligt. Ska även hinna med och hälsa på den kennlen som jag ska ha valp ifrån :D, Mycket roliga saker på G nu framöver. Vet inte vad jag ska skriva mer så det får duga för idag.

Tack o hej.
/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0