Lördag kväll

Åh så otroligt skönt med lördag kväll. Är totalt slut efter denna vecka, har sett fram emot denna helg något enormt. Vill bara sitta i soffan med täcket och zappa mellan kanalerna. Idag har jag tränar med success och ussa i ridhuset gick riktigt bra efter att dom fått spralla av sig lite. Ingen hundträning idag...fy på mig. Men dom kan behöva ha en ledig dag från träningen och bara få springa på långpromenad. Klart en och annan inkallning blev det ju. Är besviken över att det inte blir någon Björn Rosenström i G- parken som det var planerat, men ibland måste man helt enkelt väja bort något. Måste ju anmäla Alliz till Malmö utst. Men men jag överlever nog. Sitter och fundera på några nya trick jag kan lära alliz och ina....några förslag?? XD. Ne det fåt bli allt för mig..... Tack o hej
/Emma

Kommentarer
Postat av: Kitty

Inte allt för lätt att komma på vad man vill lära de små fyrbenta ibalnd! Det blir nog nåt kul ;P Ha de bra!

2009-02-02 @ 22:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0