Fy på mig!!





Fy på mig, har som vanligt varit dålig på att blogga. Men händer lite för mycket nu så bloggandet får komma i sista hand. Men nu sitter jag ändå framför datorn. Idag händer inte så mycket ska rida, mocka, gå lång preomenad men Ina och alliz sen ska jag iväg och jobba i Lagan på efm. Måste köpa skor idag också för mina gick sönder och jag har inga andra som jag vill ha. Åker ju till Göteborg inatt. Bussen går kl 03,35 ifrån jönköping. Ska bli enorm skoj, hehe gör gbg osäkert XD. 
Sitter och bläddra igenom alla bilder på data och hittade den här:


Min älskade Charlie <3<3<3 Saknaden och tomheten är enorm, snart gått 1 år och jag kan fortfarande knappt fatta att du é bort. Tänker på dig varje dag. Du kommer ALLTID ha en plats i mitt hjärta. Saknar dig så enormt mycket charlie <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0