Tråkig fredag!

Jag har så otroligt tråkigt!!! Tråkigt, Tråkigt och åter tråkigt! Inget bra på tv, dåligt väder....Usch vad jag låter nere. Troligtvis på grund av att det regnar. Idag har det inte hänt för mycket. Jobbat lite till och från. Ridit Succes´s och ussa. Tränat Alliz. Ja det är princip de lilla jag gjort idag. Jag och mamma va och hämtade Kochi idag oxå. Trevlit...vad ska mer skriva om då?..hmm imorgon är det Divisions hoppning för ponnysarna, och jag lovade att ställa upp som lagledare och hjälpa dom på framhoppningen och bangången. Jag som skulle skurat stallet färdigt tills Ex Anna kommer hem på Måndag. Får vel göra det på kvällen och på söndagen lite. Ska nog ta och lägga in någon bild på våra otrooooligt söta kaniner Mabina och ura. Men det får bli i nästa inlägg. Bilderna är fortfarande var i kameran. Ne nu får det räcka. Känner att detta inlägg börjar bli lite meningslöst...

Sug & svälj trevlig helg!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0