Fint väder!

Se ut som det blir fint väder idag, wiee för igår vart det för kallt. Va på brukshund klubben igår. Hade  tränings tävling. Till och med då va jag nervös. Blir nervös så fort jag hör ordet "Tävling" Hahaha...... Men i alla fall det gick la sådär. Fanns en del moment som jag vet att alliz kunde skött sig bättre på. Jag menar hon går aldrig med nosen i backen under linförigheten. Men det gjorde hon hela tiden igår. Hon kände nog av mattes nerver XD. Lyckades skrapa ihop 149,5 p vilket iaf är ett 2:pris :D.  Så den 16 maj tävlar vi i Gnosjö. Så nu blir det hårdträning!! Jag ska ha ett första pris.

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Kitty

Tror garanterat att det var nerverna! Men det är det som är så bra med träningstävling, resultatet syns inte och man kan ta tillfället i akt att faktiskt säga till Alliz att jag är nervös men det betyder inte att du få rgå och nosa, jag tycker i alla fall att man får korrigera och göra om när det är träningstävlning, det är ju då man har chansen, får ju inte göra om linförigheten på en tävling men det kan man ju göra på en träningstävliing menar jag =) Lycka till med träningen!!! Och på tävlningen så klarT!

2009-04-26 @ 10:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0