Utmärkelse!

Om det fanns en utmärkelse för sveriges sämsta bloggare 2009 så skulle jag nog lätt tagit det priset. Haha.. ja det är inte allt för ofta det händer något här inne. Men jag lovar ska försöka skärpa mig, bara så svårt att veta vad jag ska skriva om?  Vad vill ni läsare läsa om?? Tråkigt att bara skriva vad som händer på dagen, vilket i princip alltid är detsamma dvs: Rida, mocka, Jobba, träna vovvarna, promenader. Nu ikväll ska jag i alla fall iväg med succes´s till ridhuset och få lite vettigt markarbete gjort. Ridpasset igår bestod mest av galenskaper från hennes sida. Säkert därför jag ha så förbaskat ont i ryggen :S.

Se ya later :D


Kommentarer
Postat av: Anna

Trevlig blogg du har. Såg att du gillade bloggtävlingar, så tänkte passa på att tipsa dig om: http://presentupplevelser.com/?p=36

2011-08-19 @ 21:11:42
URL: http://presentupplevelser.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0