Glöm dina bekymmer, imorgon kommer nya!

Oh vad jag lägntar till helgen! Fredagen ska spenderas framför tv:n med en massa filmer och godis i överflöd. Lördag ska jag tävla ussa i Tingsryd. Första tävlingen för i år och första tävlingen sen hon blev skadad. Söndag ska det städas här i lägenheten, sen har jag tvätttid på efm. Nog om helgen. Träningen på bruks i Lördags kunde verkligen gått bättre. Alliz ville inte sitta, inte ligga eller göra ngt över huvud taget. Men i alla fall. Dom har nu satt upp ett tävlings datum för oss i gruppen. 1 maj blev det. Vet inte om jag ska försöka tävla ngn gång innan det. Känner att alliz nog är redo för det innan 1 maj. Få se hur jag gör. Måste träna på platsligg är nog det hon är svagast i. Men är så jobbigt att åka upp till klubben bara för att köra platsligg. Men känns meningslöst när man inte kan öva i grupp. Så då måste man ju upp dit. Inte alltid det finns någon där uppe heller. Men ibland är det de iaf :D. 
Tack o hej leverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0