Neej! :(

Åh det är ju så typiskt! Åkte hemifrån kl 08,00. Kände mig såå taggad för denna tävling. Komnmer dit och allt är som vanligt. Veterinär besikta ussa, och går sen banan. Sen tar jag ut henne och skritta henne. Känner att hon känns lite stel men det gör hon ju sådär precis i början. Så jag skrittade lite till. Ne jag kände att något va fel. Så vi gick till vet besiktningen igen och mycke riktigt va hon halt :(. Det är ju tur att man kan känna sin häst så väl ändå. Så det va bara att packa ihop sakerna och åka hem:(........Har varit iväg och vallat med Alliz en sväng. Imorgon blir det lydnadsträning här hemma, lr om jag ska åka upp till klubben. Det är ju sååå tråkigt att träna själv. + att det är lite svårt att köra plattsligg sj :P.


Hare fiint

//MA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0