Fredags kväll

Har vart en härlig fredags kväll suttit framför tv:n och zappat mellan olika program. Ätit massor med popcorn, chips och en massa andra onyttigheter, men är det fredag kväll så är det. Få se vad som händer nu kl är 22,09 smarta jag har likssom vänt på dygnet så är aldrig trött på kvällarna utan sitter uppe till 03,00 gå och lägger mig, sen ska jag upp och släppa ut hästarna 06,30. Och därefter är det fullt upp...Imorgon kommer 2 hundar som jag ska passa. Annars händer inte så mycket. Ska mocka, Rida Ussa och sätta igång succes oxå. Måste sätta igång med träningen med Alliz om jag ska kunna starta Lk 1 i början av mars. Ne nu ska jag sätta mig framför tv:n igen.
Hare....//Emma


 Underbara<3
Ina, Whilma och Alliz <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0