Stolt!!

Är nästan lite stolt över mig själv! Har lyckats ändra bloggen lite, fast bara lite. Ska fixa mer när jag kommer på hur man gör. Haha det är faktiskt skit svårt enligt mig som inte är så jätte snabb tänkt. Men i alla fall. Börjar äntligen känna mig något bättre. Börjar bli lite segt de här nu. Har enbart sovit och kollat på en massa filmer. Det riktigt kryper i benen på både mig och hundarna nu, och jag antar att det gör det på hästarna också. Och så är det ju helg nu också, då ska man ju äta en massa gott, känner dock inte smaken på ngt som stoppas i munnen så jag kan nog äta i princip vad som helst nu i helgen. Kanske kan äta morötter ist för chips. Det lät ju nyttigare iaf :D. Nä nu ska jag gå och titta på en till film.

//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0