Tomt...

Väldigt vad det va glest mellan mina inlägg här. Får bli en skärpning på den fronten. Har inte hänt så jätte mycket. Förra fredagen som i övrigt var min födelsedag :D Satte jag, mamma och en kurskamrat till mamma oss på tåget mot stockholm, där Adventure dog conference skulle befinna sig. När vi väl kom upp till sthlm efter ett ca 50 min försenat tåg så tog vi sikte mot resturangen som Berith hade bokat bor på, suuper god mat. Och när jag säger suuper god då är det gott för jag é fruktansvärt kräsen. Men iaf på Lördagen började konferacens kl 09,00 och höll på till 17,30.  En jätte lärorik dag med mycket bra föreläsare. Ser redan fram emot näst år :D. Nog om det, Hund 2009 är i helgen..Uhhh :( och jag ska inte dit. Jag som såå gärna ville. Fast vem vet jag kanske får ett snespel på lördag oh ta bilen upp bara sådär XD....
Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0