Tomt!

Här var det som vanligt tomt med inlägg. Fundera på att lägga ner bloggen helt i stället. Men livet går på som vanligt för er som undrar. Massor med träning med hästarna och hundarna och bara mer och mer jobb. Träningen förra gången på brukshund klubben gick la sådär. Blev väldigt fundersam om jag verkligen klarar av detta. I alla fall resultatet blev att jag tappade stinget och hoppade över bruks träningen igår. Helt fel men nu blev det så. På söndag åker jag till Hamstad med ussa. Ska tävla henne där sen på söndag. Så vi ska bo på ett trevlig hotell med bubbel pool m.m. Sen på Måndagen så ör tävlingen som jag ser fram emot enorm mycke. Ne nu ska jag ut till hästen. Ska iväg till hörle och träna. Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0